Porsche GT2
Базираната в САЩ тунинг фирма Switzer Performance става все по-популярно име в тази „игра”. Техният нов пакет, базиран на Porsche GT2, предоставя отличната мощност от 800 к.с., като постига това при движение с гориво с октаново число 93. А представете си какво би било със състезателно гориво, което има октаново число от 102.
„Бяхме много щастливи от факта, че постигнахме целените числа” – каза шефът на фирмата, Тим Суитцер. „Разбира се, най-доброто е, че колата е много лесна за управление по улиците, имайки предвид мощността. Това представлява един ежедневен хипермощен екзотичен автомобил, като нямам търпение да го изведем на пистата и да видим как ще се представя в ръцете на професионален пилот.”
Суитцер твърди, че това е напълно редовна система, която работи в унисон с всичката останала техника, заложена в Porsche GT2. Всъщност инсталираният хардуер е управляван изцяло и само от серийното ECU, но са ползвани и софтуерните допълнения DME на Switzer.
Базираните на Garret GT30R турбокомпресори са оптимизирани. Сега те компресират наистина впечатляващи количества въздух и генерират изключително много топлина. Тя обаче е компенсира с помощта на уникалните междинни охладители на Switzer. Двигателят получава своя въздух от два големи инжектора и уникални въздухозаборници. Една от гордостите на тунинг специалиста обаче е системата за отработени газове, която е била оптимизирана, за да се справя с всичката допълнителна мощ.
Switzer Performance вече са известни на публиката със своя проект SLEDGEHAMMER с мощност от 1000 к.с. Той бе последван от няколко модела на Porsche с мощност от 700 к.с., както и Switzer Nissan R35 GT-R. С мощност от 800 к.с.
Tuning.bg